Часті і загальні питання детально описані в Базі знань. У розділі зібрані відповіді найпоширеніші питання. Інструмент дозволяє самостійно знайти відповідь щодо проблеми, наприклад, замовлення, налаштування та управління послугами. База знань регулярно наповнюється новими матеріалами та оновлюється актуальною інформацією.
Якщо ви не змогли знайти відповіді на запитання в цьому розділі або вам потрібна допомога наших фахівців, можете написати заявку до служби підтримки. Всі звернення будуть знаходитись у розділі Запити в Особистому кабінеті.
Ви можете задати питання техпідтримці, що цікавить питання, через тикет-систему в панелі управління хостингом або написати на email support@hosting.in.ua.
Дуже важливо надсилати листа з тієї пошти, на яку зареєстрована послуга. Таким чином, власник зможе цим підтвердити її, маючи доступ до контактного e-mail.