У 21 столітті відповідь на будь-яке питання знаходиться з першим запитом у пошуковій системі. Іноді ми навіть не усвідомлюємо, наскільки легко отримуємо інформацію.
Через велику доступність різних джерел інформації творці веб-сайтів стикаються з проблемою залучення та утримання уваги користувачів. У вас є лише 5 секунд, щоб переконати людину залишитися на сторінці. У цій статті ми розглянемо, що робити, щоб користувач залишався на вашому сайті.
Час завантаження сайту
Кожна секунда у цьому питанні – на вагу золота. Не давайте користувачеві приводу залишати сторінку через тривале завантаження. Оптимізуйте фотографії, графіку та відео до потрібного розміру. Середня вага одного графічного елемента не повинна становити понад 200 КБ.
Контент-маркетинг
Щоб користувач віддав перевагу вашій сторінці сайтам конкурентів, вона повинна відображатися вгорі результатів пошуку. Для цього дуже важливо враховувати SEO-вимоги. Що це означає?
1. Використовуйте ключові слова.
2. Створюйте корисні тексти без "води" та переспаму.
3. Використовуйте правильну ієрархію заголовків (H1, H2, H3 тощо).
4. Назвіть фотографії ключовими словами та додавайте теги ALT.
5. Не забувайте вести блог компанії, в якому будете ділитися спеціалізованими знаннями та новинами. За допомогою контент-маркетингу ви зміцните свою позицію експерта у галузі.
Розвивайте свій бренд за допомогою соціальних мереж, ідеального місця для систематичної публікації контенту. Не пишіть виключно про свої пропозиції та новини галузі, публікуйте навчальні пости та реагуйте на поточні події (маркетинг у реальному часі). Також не забувайте про публікацію реальних відгуків, які підтвердять якість ваших товарів чи послуг.
Прозора інформаційна архітектура
Основа будь-якого сайту – це правильна інформаційна структура. Саме з неї розпочинається робота над дизайном сайту. Якщо неправильно спланувати його елементи, перенаправлення, категорії та підкатегорії на самому початку, користувач не витрачатиме свій час на спроби знайти потрібну інформацію і просто залишить сайт.
Розмістіть чіткі заклики до дії на помітних місцях. Слідкуйте за тенденціями інтерфейсу користувача і тримайте руку на пульсі, щоб сайт виглядав актуально.
Не забувайте про важливість аналізу
Аналізуйте шлях користувача на сайті та проводьте необхідні маркетингові заходи. Використовуйте такі інструменти, як Google Analytics, TrendCounter або Webtrends Analytics. Регулярно перевіряйте статистику, яка підкаже вам, що потрібно змінити.
Надсилання персоналізованих електронних листів та push-повідомлень має бути максимально ненав'язливим. Не забудьте настроїти на своєму веб-сайті вікно чату, через яке потенційний клієнт зможе швидко зв'язатися з вами.
Передовий досвід
Розмістіть найважливіші характеристики вашого бізнесу на видному місці. Не перестарайтеся з хвастощом! Повністю використовуйте сторінку «Про нас» та опишіть на ній команду вашого бренду. Помістіть туди якісні фотографії, які спричинять довіру користувача.
Не забудьте вказати контактні дані на видному місці. Це спростить зв'язок із вами у разі виникнення проблем. Не використовуйте безкоштовні стокові фотографії, користувачі і так часто їх бачать.
На час, проведений користувачем на сайті, впливає сукупність усіх згаданих факторів. Якщо клієнти швидко залишають ваш сайт, варто провести його повний аудит. З цим чудово впорається сервіс Google Analytics. Робіть висновки з отриманої інформації та оптимізуйте сайт під реальні запити користувачів, а не під свої уявлення про прекрасне.
Як утримати користувача на сторінці: поради власникам бізнесу
Як утримати користувача на сторінці: поради власникам бізнесу
3 лютого 2022 10:49
// SEO
Розглянуто фактори, що впливають на поведінку користувачів на сайті: контент-маркетинг, соцмережі, структура сайту, застосування передового досвіду та своєчасний аналіз.
- Коментарі
Завантаження коментарів...