Якщо ви відстежуєте статистику по сайту, то інколи можете стикнутись з проблемою зменшення трафіку. Причиною може бути один або декілька факторів:
- технічні проблеми — недоступність сервера, помилки у файлі robots.txt;
- сезонність або раптові зміни попиту користувачів;
- негаразди з SSl-сертифікатом;
- зміни в алгоритмах Google;
- санкції пошукової системи Google.
У випадку коли одразу не вдається встановити причину, скористайтесь сервісом Google Search Console та зверніть увагу на звіт про ефективність:
- Перевірте та виключіть ймовірність сезонності та періодичності. Змініть діапазон дат — задайте період, наприклад, 16 місяців та відстежте чи не пов’язано зниження трафіку з певною сезонністю або певними святами.
- Зрівняйте показники з аналогічним періодом. Перевірте вказаний діапазон з аналогічним (однакову кількість днів, бажано одні й ті ж самі) та відстежте, які зміни відбулися для запитів, URL чи країн.
- Проведіть аналіз усіх типів пошуку. Перегляньте та відстежте де відбулося падіння — у вебпошуку, зображеннях Google та ін.
Загалом рекомендується переглянути статистику по вищевказаних параметрах та відстежити наскільки різко впав трафік і в який проміжок часу. Потім співставити визначені дати з роботами, що проводились на сайті, або із важливими змінами в налаштуваннях сайту та по можливості виправте проблему.