Чи знаєте ви, що налаштування вашого сайту може вплинути на успіх вашого SEO? Почнемо з того, що SEO означає пошукову оптимізацію і допомагає вашому бізнесу отримувати онлайн-трафік і підвищує конверсію. У той час як у багатьох користувачів і розробників є веб-сайт і вони беруть участь в SEO, можуть бути елементи дизайну, які перешкоджають зусиллям по SEO.
Повернемося до основ. Будь-який власник сайту працює над оптимізацією контенту на своєму веб-сайті, додаванням нового і релевантного контенту на свій сайт через блог і зверненням до інших компаній в надії отримати зворотні посилання.
Всі ці стратегії SEO, розглянуті нижче, не нові. Якщо ваш веб-сайт і SEO не підходять стратегічно, ваш SEO буде не таким успішним, як ви очікували. Тому ви можете втратити потенційні продажі через погано розроблений веб-сайт.
Розглянемо безліч різних способів, якими ваш сайт може або нашкодити, або допомогти вашим зусиллям по SEO:
1. Час завантаження сторінки
Якщо ви стежили за статтями в інтернеті, ви повинні знати, що час завантаження сторінки сильно впливає на SЕО. Це пов'язано з тим, що пошукові системи, такі як Google, Yahoo і Bing, використовують сайти з високою швидкістю завантаження. Ваші споживачі також віддають перевагу більш швидким сайтам ніж повільним, особливо на мобільних пристроях.
Як це може зашкодити вашому SEO:
Якщо у вас повільний веб-сайт з численними плагінами і великими розмірами графічних файлів, це безумовно може пошкодити вашим зусиллям. Фактично, недавнє дослідження, навіть невелика затримка під час завантаження сторінки означає 11% втрати переглядів сторінки. Навіть на мобільних пристроях 64% користувачів смартфонів очікують завантаження сторінок менш ніж за 4 секунди.
Як це може зміцнити SEO:
З іншого боку, швидкий сайт покращує SЕО і підвищує коефіцієнт конверсії. Наприклад, прискорення сайту може привести до збільшення трафіку на 20% і підвищити рейтинг в пошукових системах в середньому на дві позиції. Якщо ваш веб-сайт не працює на належному рівні під час завантаження сторінки, вам потрібно виправити це якомога швидше.
2. Теги заголовків
Теги заголовків - це, по суті, заголовки та підзаголовки одного з ваших постів або сторінок. Вони інформують читача про те, про що стаття або сторінка, допомагають розбити контент на шматки та допомагають зробити свій внесок в SEO шляхом більш точно відповідаючи мети пошуку.
Як вони можуть зашкодити вашому SEO:
Пошукові системи використовують теги заголовків як індикатори відповідної інформації на сторінці. Неправильно позначені заголовки та підзаголовки, які не показують належним чином вміст, можуть заплутати не тільки пошукові системи, але і вашу цільову аудиторію. Багато користувачів і розробники, як правило, використовують візуально привабливі заголовки, але вам потрібно, щоб вони відповідали змісту.
Як вони можуть зміцнити ваш SEO:
Професійний SЕО - фахівець знає, що тег H1 представляє найбільш важливу інформацію, знайдену на сторінці або в блозі. Теги H2 є другою за важливістю тег, а теги H3 - третій за важливістю і т. д. Вони також мають більш детальну інформацію під відповідним тегом H1 або H2. Не називайте їх на основі естетики, а називайте їх на основі стратегії та тактики SEO.
3. Медіафайли
На задній панелі кожного сайту є багато медіа. Коли справа доходить до зображень і SEO, є кілька важливих методів, щоб краще оптимізувати ваш сайт. Наприклад, ці методи включають додавання тексту alt до кожного зображення, оптимізацію зображень для використання в інтернеті та правильного маркування медіафайлів на вашому веб-сайті.
Як це може заважати SEO:
Немає сумнівів в тому, що неякісні зображення можуть стати більмом на оці на сайту. Особливо, якщо цей сайт демонструє гарні будинки, комунальні послуги для продажу або навіть інтерактивні віртуальні тури. Подумайте про розміщення, назву файлу і якість, якщо ви не хочете, щоб ваші медіа-ресурси шкодили вашим зусиллям по SEO.
Як це може зміцнити ваш SEO:
Чи знаєте ви, що люди можуть знайти контент на вашому сайті через Google Images? Якщо ви або ваша команда розробників правильно маркуєте кожне зображення або мультимедійний файл для включення альтернативного тексту, правильно зберігаєте його і маєте відповідний заголовок файлу, то це відкриває двері для більшої кількості людей, які можуть знайти вас в Інтернеті. Більш кваліфікований трафік = успішніший SEO.
4. Доменні імена
Ваш домен - це URL вашого сайту, наприклад companyname.ru. Доменні імена містять важливі сигнали релевантності для пошукових систем. Ваше доменне ім'я може вплинути на ваше SEO, тому що домени можуть містити цільові ключові слова. Кожен домен унікальний, повинен бути пов'язаний з вашим брендом і містити не більше 15 символів.
Як це може перешкодити:
Неправильні доменні імена погано поєднуються з SEO, оскільки це може знизити довіру, оцінку якості контенту та може не дати відповідні сигнали таким пошуковим системам, як Google, Yahoo або Bing. Крім того, нерелевантні домени також можуть перешкодити, оскільки управління вашою репутацією може бути скомпрометовано.
Як це може зміцнити ваш SEO:
Ефективне доменне ім'я і кваліфіковані SEO-методи можуть сприяти підвищенню рейтингу кліків, підвищенню довіри, підвищення якості трафіку і збільшення кількості посилань. Навіть якщо ви розширюєте свої плани по SEO, щоб включити рекламу PPC, правильні доменні імена дозволяють вашій компанії мати більш ефективну рекламу, більш високий авторитет і аудиторію.
5. Мета опис
Мета опис - це короткий фрагмент тексту, який можна знайти на кожній сторінці або постів вашого сайту. Він заснований на тексті та містить всього кілька пропозицій про частину контенту на вашому сайті, який з'являється на сторінці результатів пошукової системи. Це дозволяє як вашій цільовій аудиторії, так і пошуковим системам визначити, про що йде мова.
Як це може перешкодити:
У більшості випадків неоптимізованому метаопису виділяють перші пару пропозицій даної сторінки або поста. Неоптимізовані метаописи можуть зашкодити вашому SEO, тому що не кожне перше речення контенту буде містити цільове ключове слово або відповідну фразу. Пошукові системи зазвичай виділяють шуканий термін як в заголовку, так і в метаописі сторінки або поста.
Як це може зміцнити ваш SEO:
По суті, ваш метаопис може виграти кліки. Є певні елементи, які кожен з ваших метаописів повинні мати, щоб працювати добре. До них відносяться: правдиве і точне описання змісту сторінки, облік пошукових запитів користувача і природне включення відповідних ключових слів.
На закінчення слід зазначити, що час завантаження сторінки, теги заголовків, імена медіафайлів, домени та метаопису безпосередньо впливають на те, наскільки добре працює ваш SEO. Якщо ви перевантажені оптимізацією свого сайту, тоді, можливо, прийшов час почати все заново або подумати про наймання експерта по SEO.
5 елементів для покращення SEO
5 елементів для покращення SEO
19 квітня 2020 23:01
// SEO
Чи знаєте ви, що налаштування вашого сайту може вплинути на успіх вашого SEO? Почнемо з того, що SEO означає пошукову оптимізацію і допомагає вашому бізнесу отримувати онлайн-трафік і підвищує конверсію. У той час як у багатьох користувачів і розробників є веб-сайт і вони беруть участь в SEO, можуть бути елементи дизайну, які перешкоджають зусиллям по SEO.
- Коментарі
Завантаження коментарів...