Якщо ви власник інтернет-магазину, то з великою ймовірністю коли були новачками стикались з певними труднощами. Адже щоб інтернет-бізнес був прибутковим недостатньо вкласти гроші в рекламу. Підтримка та ведення ресурсу., що реалізує товари — процес комплексний, тому треба враховувати одразу декілька чинників.
Маємо декілька порад для збільшення продажів інтернет-магазину.
Мобільна версія сайту
Як показують останні дослідження кількість сеансів з мобільних пристроїв збільшилась вдвічі (порівняно з десктопними). А сам мобільний трафік генерує понад 45% доходу.
Тому є сенс мати мобільну версію сайту зі зручним інтерфейсом навіть для мобільних з невеликим розширенням. Зверніть увагу на розмір елементів, оскільки їх має бути добре видно на маленькому екрані та зручно натискати при взаємодії.
SEO
Для повноцінної роботи інтернет-магазину налаштуйте процеси з оптимізації: створіть мапу сайту, пошук по сайту, SEO-шаблони для сторінок (тайтл, дескріпшн та ключові слова). Слідкуйте за тим, щоб не було порожніх сторінок, налаштуйте перенаправлення. Періодично перевіряйте як індексуються сторінки, впроваджуйте лінкбілдінг.
Швидкість завантаження сторінок
Відомо, що очікування понад 5 секунди — гарантія того, що користувач одразу закриє ваш сайт, не дочекавшись завантаження інформації. Оптимальний час завантаження контенту — менше ніж 3 секунди. Щоб скоротити час завантаження оптимізуйте зображення, налаштуйте відкладене (ліниве) завантаження шрифтів та контенту, кешування сторінок, скоротіть код та відключіть або видаліть непотрібні скрипти, а також мінімізуйте HTTP-запити.
Карта кліків
Відстежуйте дії користувачів на сайті: по яких елементах відбуваються кліки, а які ігноруються. Якщо користувачі не проскролюють сторінку до кінця, є сенс зменшити кількість відображених продуктів. Проаналізуйте та визначіть які елементи на сторінці найважливіші, та зробіть їх більш помітними.
Кинутий кошик
Часто буває так, що покупець, набравши товарів до кошика і дійшовши до певного етапу, передумує і залишає сайт. Це явище називають «Кинутий кошик» і його можна мінімізувати впровадивши певні зміни, а саме:
- не наполягати на обов’язковій реєстрації;
- додати справжні відгуки і рейтинги;
- додати сторінки з описом про гарантію на товар, обмін та повернення.
Додатково можна ще запитати у клієнтів чому вони передумали з покупкою та надати додаткову знижку на товари з кошика.
Вирва (воронка) продажів
Періодично перевіряйте, які інструменти найефективніше працюють на вашому сайті: спливаючі попапи про знижки, коли людина хоче покинути сторінку замовлення, лист про покинутий кошик, чи інше. Використовуйте принципи A/B-тестування та різноманітні опитування.
Святковий маркетинг
Свята — чудова можливість збільшити продажі. Це можуть бути тематичні розпродажі або знижки на вказаний період. Використовуйте знижки на певні категорії товару або надішліть клієнтам листи з промокодом.
Кнопки-заклики до дій
Зверніть увагу на елементи, що закликають до дій. Як правило, це кнопки з дією переглянути детальніше товар, замовити або купити в 1 клік. Вони мають виділятись серед іншого контенту на сторінці та легко знаходитись відвідувачем сайту. Це допоможе відвідувачам краще орієнтуватись по сайту та збільшує шанс на замовлення.
Клієнтська база
Не забувайте про вже напрацьовану базу клієнтів. Регулярно робіть розсилки зі знижками або пропонуйте релевантні товари. Користувачі, які повернулись, приносять у 3 рази більше коштів і проводять 83% усіх транзакцій.
Зауважимо, що тільки при комплексному підході можна досягти відмінних результатів роботи інтернет-магазину. Використовуючи лише один або декілька інструментів ви все ж будете мати певну конверсію, але втрачатимете весь інший трафік. Тому радимо регулярно використовувати вищевказані способи, а також, можливо, знайти власні інструменти для підвищення продажів.