Електронна комерція - це складова сфери економіки, особливість якої полягає в здійсненні торговельних відносин між продавцем і покупцем за допомогою інтернет-мереж.
Електронна комерція - один з найперспективніших напрямків бізнесу, оскільки компанії, які не використовують інтернет-технології не мають майбутнього. Розміщення магазину в інтернеті, дозволяє завоювати велику аудиторію, оскільки потенційний покупець не бажає сьогодні витрачати свій час на походи по магазинах.
Класифікація видів.
1. Комерційні організації.
1) Відносини між працюючими організаціями (В2В).
2) Ставлення організації зі споживачем (В2С).
3) Відносини між організацією і співробітниками по найму (В2Е).
4) Відносини з організацією і державою (В2G).
2. Споживачі.
1) Відносини між споживачами і адміністраторами (С2А).
2) Ставлення споживача з організацією (С2в).
3) Відносини між споживачами (С2С).
3. Адміністрація.
1) Відносини між адміністраціями (А2В).
2) Відносини адміністрації з комерційною організацією (А2В).
3) Відносини між адміністраціями (А2С).
4. Інші бізнес-моделі.
Відносини між особами (P2P).
Основні переваги електронної комерції.
Електронна комерція має велику кількість переваг - для різних напрямків.
1. Для організації.
1) Електронна комерція дає глобальні масштаби для роботи.
2) Сприяє зменшенню витрат.
3) Застосування інтернет-платформи - дозволяє швидше виводити товар на ринок.
4) Відмінною особливістю електронної комерції є низька вартість розповсюдження.
2. Для споживачів.
1) Надання широкого асортименту товарів і послуг.
2) Доступна вартість на продукт, оскільки компанія не закладає у вартість товару або послуги такі позиції, як оренда приміщення, комунальні платежі і інше.
3) Клієнт відчуває себе потрібним, завдяки персоналізації і швидкої доставки.
3. Для суспільства.
1) Інтернет-платформа надає широкий спектр послуг.
2) Електронна комерція сприяє підвищенню рівня життя і національної безпеки.
Основні недоліки електронної комерції.
Крім всіх переваг, які існують у застосування електронної комерції, є також і негативні сторони. Для організації основними недоліками виступають складність ведення та реєстрації організації в мережі інтернет.
Що стосується споживачів, для них існує кілька незручностей.
1. Товар неможливо «помацати» руками, можна тільки подивитися фото і відеоматеріали, а також ознайомитися з характеристиками продукту.
2. Іншим недоліком для покупця виступають труднощі при поверненні товару.
3. Деякі інтернет-магазини стягують додаткову плату за доставку, що також може відлякати покупця.
Недоліки електронної комерції є і для суспільства - це відбивається у витісненні організацій, що працюють в офлайн-режимі. Державі - електронна комерція, також створює неприємні обставини. Бюджет країни може недоотримувати податкові виплати.
Все про електронну комерцію
Все про електронну комерцію
31 травня 2021 10:45
// Електронна комерція
Що вдає із себе електронна комерція? Види електронної комерції.
- Коментарі
Завантаження коментарів...